Crm
Zebra

מערכת שתעשה לכם סדר בעסק

מערכת CRM, או במילים פשוטות מערכת ניהול לקוחות, היא דרך לניהול קשרי לקוחות ולייעול תהליכים עסקיים. מרכיב מרכזי בגישה זו הוא מערכת CRM – תוכנה מיוחדת לארגון עבודה עם לידים, מעקב אחר פעולות הלקוח ואוטומציה של התקשורת. מערכת ZebraCRM  הינה מערכת CRM שנוצרה ומתוחזקת ע"י חברת 'אייקום תוכנה בע"מ' הנועדה כדי לייעל ולשפר את תהליכי החברה.

מערכת ניהול לקוחות- יתרונות השימוש

מערכת  ניהול לקוחות אוספת נתונים על כל לקוח בלוח בקרה אחד. בעזרת מידע זה, הצוות שלכם יכול לעקוב אחר המסע של הלקוח ולהציע הצעות רלוונטיות בכל שלב. כתוצאה מכך, מחזור המכירות יעלה באופן משמעותי. CRM עוזר לכם לזהות את תחומי העניין וההעדפות של הלקוחות שלכם. זה מאפשר לכם לספק חוויות מותאמות אישית וליצור קמפיינים שיווקיים רלוונטיים. מוכח כי חברות המשתמשות בשיווק CRM רואות עלייה משמעותית בשימור הלקוחות ושביעות הרצון.

משימות של מערכת CRM

שוק תוכנות ה-CRM מלא בהצעות. ישנם שירותים רבים עבור חברות קטנות, בינוניות וגדולות ממגזרים עסקיים שונים. עם זאת, ישנן מספר משימות בסיסיות שכל מערכת CRM חייבת לבצע:

  • איחוד נתוני לקוחות. מערכת ניהול לקוחות צריכה לאסוף את אנשי הקשר, הדמוגרפיה ומידע אחר של הלידים והלקוחות שלכם.
  • מעקב אחר אינטראקציות ופעילות. מערכות CRM מאפשרות לכם לעקוב אחר תקשורת עם לקוחות בצ'אטים, בטלפון, במייל ובערוצים אחרים.
  • מדידת ביצועים ופרודוקטיביות. מערכת CRM טובה מאפשרת לקבל דוחות עם נתונים מפורטים על יעילות האינטראקציה של החברה עם הלקוחות.
  • אוטומציה של תהליכים שגרתיים. אוטומציה של שיווק ומכירות היא הבסיס לכל מערכת CRM.

מערכת CRM יכולה לפתור בעיות שונות איתן מתמודדות חברות, לכן חשוב לבחור במערכת ZebraCRM בעלת כל היתרונות במקום אחד.

סוגי מערכות CRM

מערכת CRM אוניברסלית היא נדירה. בדרך כלל, תוכנה אחת עושה משימה אחת טוב יותר מאחרות. בהתאם ליכולות שלה, כל מערכת CRM מתחלקת לאחת מהקטגוריות הבאות:

  • מערכות CRM תפעוליות. עוזרות לבצע את התהליכים היומיומיים של החברה ולהפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות.
  • מערכות CRM אנליטיות. מדובר במאגרי מידע ענקיים עם מידע מפורט על הלקוחות והתהליכים העסקיים של החברה.
  • מערכות CRM קולקטיביות. עוזרות לשפר את היעילות של אינטראקציות בין מחלקות שונות של החברה.

לא משנה איזה סוג של מערכת ניהול לקוחות, ZebraCRM הינה המערכת  שתענה לכם על כל הצרכים!

בואו נדבר

דילוג לתוכן