Crm
Zebra

כל היתרונות של תוכנה CRM

בין אם מדובר על עסק גדול הכולל עובדים רבים ומשרת אלפי לקוחות ובין אם עסק קטן המשרת מספר לקוחות, היום ישנם אמצעים הבאים לקראת בעל העסק, עוזרים לו לנהל את עצמו ואת הקשר עם לקוחותיו טוב יותר ולעמוד בציפיותיהם. אמצעי חשוב שעומד לרשותם הוא תוכנה  CRM – תוכנה לניהול קשר עם לקוחות המעמידה לרשות המשתמש פונקציות שונות החשובות לניהול נכון של עסק, במיוחד בכל הקשור לקשר עם הלקוחות.

מדוע חשובה תוכנה מסוג זה?

לקוחות היום הם מתוחכמים הרבה יותר, יודעים היטב את זכויותיהם ודואגים גם לקבל אותן. לקוחות מתנהלים היום באמצעות אפליקציות חכמות המאפשרות להם להשוות כל הזמן בין נותני שירות, לבחור במהירות. בניגוד לעבר בו להרגל ואפילו נאמנות לעסק היה מקום רב בבחירת נותן השירות, היום לקוח שצרכיו לא יקבלו מענה מיידי לא יהסס לחפש עסק אחר ולבחור הפעם במתחרה. לכן, בעל עסק צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק בקשר עם הלקוחות, לנהל את הקשר איתם היטב כולל לעקוב אחר דפוסי הרכישה או הפניה וכך להכות בברזל בעודו חם

מה צריכה לכלול תוכנה CRM?

ישנן מספר פונקציות שחשוב שיהיו בתוכנה CRM:

•    מעקב אחר לידים: ניהול תהליכי מכירה הוא חלק משמעותי מהתנהלות עסק מול לקוחותיו. אל העסק מגיעים לידים מן הקמפיינים שאותו עסק מנהל וחשוב לטפל בהם נכון ובצורה יעילה. מערכת CRM  צריכה להעלות ולהציג את הלידים ולהפוך את המעקב לפשוט.
•    ניהול משימות: בין אם אלה משימות של בעל העסק עצמו או של עובדים האחראים על תחום מסוים בעסק, תוכנת CRM צריכה לספק את הכלים לניהול נכון של משימות וזמן, לפתוח משימות עבור עובדים ולעקוב אחר הטיפול בהן.
•    תקשורת עם לקוחות: דרך מערכת CRM צריכה להתאפשר שליחת SMS או מיילים המקלים מאוד את התקשורת עם הלקוח והופכים אותה ליעילה.
•    הנהלת חשבונות: תוכנה CRM המאפשרת לבעל העסק או למטפל בתחום הכספים להוציא חשבוניות או קבלות בקלות ובכלל לנהל ולעקוב אחר גביה וכספים מקלה מאוד על ניהול העסק גם מבחינה פיננסית

תוכנה crm

בואו נדבר

דילוג לתוכן