Crm
Zebra

מערכת לניהול משימות

מערכת לניהול משימות בקלות

CRM היא מערכת לניהול קשרי לקוחות, העוזרת לייעל תהליכים פנימיים של מחלקת המכירות ולבצע אוטומציה של מעבר כל המידע למסד נתונים אחד. אבל מדובר לא רק במערכת ניהול לקוחות אלא גם מערכת לניהול משימות, מה שעוזר לעסק לא רק לנהל את המידע, אלא גם ליישם אותו בפועל. מערכת ZebraCRM בנויה בצורה נוחה, כך שכל בעל עסק יכול בקלות להטמיע את המערכת, ולהתחיל להנות מהיתרונות שלה בניהול המשימות השגרתיות של העסק, באופן מידי.

מטרות ויעדים של הטמעת מערכת לניהול משימות

אינטגרציית CRM מתבצעת בדרך כלל כדי לארגן את העבודה של כל מחלקות החברה. המערכת מגבירה את נאמנות הלקוחות ואת היעילות של עובדי החברה, מה שמשפיע לטובה על רווחי החברה. מבין המטרות והיעדים העיקריים של מערכת לניהול משימות, בולטים הבאים:

ניהול כרטיסי לקוחות- המערכת מאפשרת לשמור את כל היסטוריית האינטראקציה של הלקוח עם החברה. נוצר כרטיס CRM נפרד עבור כל לקוח, המתעד:

  • היסטוריית הפניות של הלקוח ורשימת המוצרים שנצפו או נדחו.
  • מספרי טלפון, חשבונות מדיה חברתית או כתובת אימייל.
  • כל שיחות הטלפון, הודעות ומיילים.
  • היסטוריית רכישות ותשלומים, אמצעי משלוח או תשלום מועדפים.

עבודה שיטתית בעזרת מערכת לניהול משימות מזרזת את עבודת מחלקת המכירות או שירות לקוחות ומעלה את איכות השירות.

אוטומציה של תהליכי מכירות בחברה

בעזרת CRM ניתן לווסת לחלוטין את עבודת מחלקת המכירות למשל על ידי יצירת משפכים נפרדים: לשמירה על לקוחות, סיום עסקאות חדשות או מכירות חוזרות וכו'. במקרה זה, מערכת לניהול משימות מעבירה אוטומטית עסקאות בשלבים של משפך המכירות ומודיעה לעובד האחראי להשלים שיחה או להשלים משימה. כאשר הלקוח פונה לעסק, כל המידע על הלקוח מוצג אוטומטית בתוך כרטיס ה-CRM של הלקוח ומשתנה בהתאם לשלב העסקה, ובמקביל עוזר גם להביא ת העסקה למכירה רווחית.

כמו כן, CRM מייצר דוחות מפורטים בזמן אמת, המאפשרים לכם להעריך את איכות העבודה של כל עובד או מחלקה בכללותה. באמצעות דוחות מדויקים תוכלו לקבוע את הסיבות לאובדן הלידים ועסקאות שהוחמצו, או לזהות את רמת העומס על עובדי החברה. הטמעת מערכת ניהול משימות שימושית ביותר עבור כל חברה או עסק, ולא משנה סוגו או גודלו. לפרטים נוספים על מערכת ZebraCRM הכנסו לאתר החברה עוד היום!

מערכת לניהול משימות
מערכת לניהול משימות

תוכנה לניהול משימות

מערכת ניהול, ככלל, כוללת מערך של שיטות וכלים טכנולוגיים וארגוניים המסייעים בשמירה על ניהול פרויקטים בחברות ומשפיעים על יעילותם והאפקטיביות שלהם. לכל תוכנה לניהול משימות יש מטרות מוגדרות אשר עוזרות לעסק להשיג אותם ולהגיע ליעדים של הפרויקט בזמן המוגדר מראש. מערכת ZebraCRM מאפשרת לכל עסק, קטן או גדול, לעמוד בכל המשימות המוגדרות, ולא לפספס ולא אחת, בעזרת מערכת CRM  מתקדמת המנהל את מערכת המשימות של החברה באופן כללי והעובדים בפרט.

לאילו יעדים יכולה לשמש תוכנה לניהול משימות?

אם אתם משתמשים עם תוכנה לניהול משימות, היעדים שלכם יכולים להיות:

  • הגדלת התפוקה של עובדי החברה תוך כדי ביצוע המשימות בזמן.
  • שיפור איכות מיומנויות ניהול משימות של עובדי החברה.
  • הגדלת יעילות ניהול החברה בכללותה (לאורך תקופה, מספר הפרויקטים שהושלמו גדל, והעלויות עבורם יורדות).

אנו שומעים על פרויקטים מוצלחים לעתים קרובות למדי. אבל צריך להבין שכל אחד מהם מורכב ממשימות בדרגות קנה מידה ומורכבות שונות. לכן, אם אתם מסתכלים באופן גלובלי, השלמתו המוצלחת של פרויקט תלויה במידה רבה במידת ההצלחה של כל משימה בודדת בו.

מהו ניהול משימות ולמה הוא חשוב?

לפעמים בצוותים נוצר מצב שמישהו עובד בקיבולת מירבית ועושה את החלק הארי בעבודה, בעוד שמישהו עושה את המינימום. כדי להימנע ממקרים כאלה, יש לעבוד עם תוכנה לניהול משימות שיטתית וחכמה. ניהול משימות הוא תהליך רב-שכבתי של עבודה עם משימות: מתכנון ותיאור ועד קבלת תוצאות, עבודה על טעויות ובמידת הצורך תיקון המשימה. ניהול משימות כולל ניהול כל מרכיבי המשימות: זמן, כסף, אנשים, משאבים וכו'. ניהול משימות הוא חלק חשוב בניהול פרויקטים. אם הצוות לא יודע לנהל ביעילות משימות, אז בהחלט תעלה השאלה איך לעמוד בלוח זמנים ולבסוף להשלים את הפרויקט עם תוצאה ראויה. אפשר גם לומר שניהול פרויקטים עוסק ביכולת לראות את התמונה הגדולה, וניהול משימות עוסק בעבודה ברמת המיקרו, שממנה נבנית לאחר מכן הצלחה גלובלית. כדי לבצע את כולן על הצד הטוב ביותר, ובפרק זמן המוגדר לפרויקט, הרשמו באתר של ZebraCRM ותתנסו במערכת הנוחה שלהם! המערכת מקלה על העבודה על ידי העובדה שהיא מאפשרת לכם להבין את המצב בפרויקט בכללותו בכל עת ולקבל החלטות על סמך נתונים עדכניים.

תוכנה לניהול משימות
תוכנה לניהול משימות

מערכת ניהול משימות

מנקודת מבט של ניהול פרויקטים, משימה היא פעילות שיש להשלים תוך פרק זמן מוגדר או עד תאריך יעד מוגדר על מנת להתקדם לעבר יעדים ארגוניים אחרים. ניתן לחלק את המשימה הזו למשימות קטנות יותר, אם תרצו, שיש להשלים תוך זמן מסוים. אבל, כאשר מדובר על מספר משימות ביום אשר כל עסק חייב לבצע כדי להמשיך ולהרוויח, אסור לשכוח אף לא משימה אחת! כדי להימנע מאי ביצוע משימות, או ביצוע לא נכון שלהן חשוב שהעסק ייעזר בשירותיה של מערכת ניהול משימות מקצועית של מערכת ZebraCRM.

מערכת ניהול משימות- מה זה?

ניהול משימות הוא ביצוע ומעקב אחר פעילויות לאורך מחזור החיים של הפרויקט. אחד התפקידים החשובים ביותר של כל חברה הוא ניהול משימות תקין. מערכת ניהל משימות היא משאב הרבה יותר יקר וחשוב ממה שחושבים רוב בעלי העסקים. ניהול משימות כרוך במגוון רחב של פעילויות, כולל שמירה על יומנים מפורטים, הקצאת עבודה בין חברי הצוות ואכיפת מועדים קפדניים לביצוע הכל בזמן. זה מחייב ניהול פונקציונאלי בין מספר גורמים בו זמנית, כולל זמן, כסף, היקף עבודה, משאבים וכו'.

מה ההבדל בין ניהול פרויקטים למערכת ניהול משימות?

רבים לא יודעים את ההבדל הדק בין ניהול משימות לניהול פרויקטים. הם משווים את הראשון והשני, וזה לא נכון. מערכת ניהול משימות מקצועית היא כלי יעיל לשיפור יעילות ניהול הפרויקטים הכולל ניהול משימות. ראשית יש להכיר את ההבחנה בין פרויקט למשימה כדי להבין את ההבדל בין שני המושגים. משימה היא פיסת עבודה יחידה שיש לבצע. פרויקט הוא אוסף של משימות. פרויקט הוא ביטוי שמקיף כמה משימות ותפוקות קטנות יותר. ההבדל בין פרויקט למשימה הוא שהאחרון הוא הפעולה שיש לבצע על מנת להשלים את הראשונה.

כאשר משווים ניהול פרויקטים לניהול משימות, ההבחנה העיקרית היא שניהול פרויקטים מתמקד בניהול הכולל של צוות ומחזיקי העניין שלו, בעוד שניהול משימות מתמקד בניהול משימות או פעילויות ספציפיות. הירשמו לשירות המקצועי של מערכת ZebraCRM אם אתם זקוקים לעזרה בתפעול העסק ובהשלמת כל תחומי האחריות שלכם וניהול המשימות שלכם בהצלחה.

מערכת ניהול משימות
מערכת ניהול משימות

תוכנת ניהול משימות

ניהול משימות הוא תהליך של הקצאת משאבים לניהול וביצוע התהליך המתבקש, בקרת ביניים ובדיקה סופית  ביישום שלהן. כל משימה היא צעד נוסף לקראת השגת יעדי הארגון. לכן, חשוב שכל המשימות יבוצעו ביעילות ובזמן. דברים רבים מסבכים את עבודתו של העובד. העיתוי, סדרי העדיפויות והחשיבות של המשימות, כמו גם המשימות עצמן, עשויים להשתנות. זהו חלק מתפקידו של העובד שדורש הרבה זמן ומאמץ. אם אין תוכנת ניהול משימות, העבודה הופכת להרבה יותר מסובכת. מערכת ZebraCRM היא מערכת לניהול משימות מקצועית ואמינה שתוביל את העסק שלכם להצלחה!

מה היא ההגדרה של תוכנת ניהול משימות?

תוכנת ניהול משימות היא מערכת כלים להגדרת משימות ומעקב אחר ביצוען. לא כל מערכת ניהול משימות משפרת את יעילות העבודה, לכן חשוב להשתמש בשירותיה של תוכנה מקצועית בלבד, לדוגמא, מערכת ZebraCRM. מערכת ניהול המשימות ZebraCRM  מגבירה את יעילות העבודה של העובד על ידי אוטומציה של תהליכים.

הצלחתה של כל חברה בעולם המודרני נקבעת במידה רבה לא רק על ידי הגדרה נכונה של יעדים ויעדים, כמו גם על ידי הזמינות של כוח אדם מוסמך, אלא גם על ידי היכולת לנהל פרויקטים. העובדה היא שהצלחה תלויה במידה רבה בהשגת התוצאה המבוקשת במהירות ובמיומנות בזמן קצר, מה שמקנה גם יתרונות תחרותיים גבוהים בתחום פעילות ספציפי. את כל זה ניתן להשיג בקלות בעזרתה של תוכנה לניהול משימות.

מהי מערכת ניהול פרויקטים? מטרות ויעדים

אם מוקדם יותר מנהלים רבים היו זהירים למדי בעבודה עם תוכנת ניהול משימות, כיום כל חברה מקצועית ומודרנית מודעת היטב לכך שמערכת זו משפיעה ישירות על האפקטיביות של פתרון המטרות והיעדים שנקבעו. בהתאם לכך, ללא קשר למיקוד הפרויקט, בעזרת מערכת ניהול משימות נוצרת עליו בקרה קפדנית המאפשרת מעקב אחר ההתקדמות. התרגול מראה שהטמעת מערכת ניהול משימות בארגון מגבירה את רמת היעילות, ומאפשרת לחברה להגיע לרמה חדשה של התפתחות, עמידה בזמנים ושיפור הפרודוקטיביות.  כדי להבין טוב יותר אילו פעולות ספציפיות כוללת בתוכה מערכת ניהול משימות, תוכלו להירשם ולהתנסות בתפעול הפשוט ונוח של מערכת ZebraCRM, הזמינה עבורכם באופן מיידי.

בואו נדבר

דילוג לתוכן