Crm
Zebra

מערכת ניהול מכירות

מערכת CRM ומכירות: כיצד להעזר בתכנת ניהול קשרי לקוחות עבור ניהול המכירות והגדלתן

למכירות בעזרת תוכנת CRM יש ערך מוסף יחסית למערכת מכירות רגילה, משום שהיא מאפשרת לכם לא לדאוג לאיסוף המידע, ולהתרכז במכירות בלבד. בעזרת מערכת CRM, אתם יכולים למקד את הזמן והאנרגיות שלכם בלקוחות הנכונים ולנהל את החשבונות ואת תיקי הלקוח. הנה כמה מהיתרונות שמציעה לכם מערכת ניהול קשרי לקוחות בתחום המכירות:

כיסוי מלא של היסטוריית הפעילות של הלקוח

אתם יכולים למכור בצורה פרואקטיבית ולהימנע מהפתעות, משום שאתם מכירים את הלקוח ויודעים מה הוא אוהב ומה חשוב לו. תוכנת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכם להכיר כל חשבון לעומק ולרוחב משום שהמידע נאסף מכל המחלקות של החברה ומאורגן במקום אחד בצורה בהירה ופשוטה. התוכנה גם תעזור לכם ליצור תחזיות ולנתח את הרגלי הקניה של הלקוחות, כך שצוות השיווק שלכם ידע באילו מוצרים להתמקד ולאיזה קהל לפנות.

שיתוף פעולה

בעזרת תוכנה לניהול קשרי לקוחות, אתם יכולים לרכז את כל המשאבים האנושיים שלכם בדרך להשגת המטרות השונות. אתם יכולים לתקשר בזמן אמת עם כל הצוותים השונים בעסק כדי להאיץ עסקאות, לסגור חוזים ולקבל יותר הזמנות.

מכירות חברתיות

מערכת CRM מאפשרת לכם למכור מתוך התבססות על מערכות יחסים טובות עם הלקוחות. המערכת תאפשר לכם לעקוב אחר הפעילות של הלקוחות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ותאפשר ללקוחות לעקוב אחר פעילות החברה וכך לגלות מוצרים ושירותים חדשים, או מבצעים.

ניידות

בעזרת תוכנת קשרי לקוחות מבוססת אינטרנט, אתם יכולים למכור מכל מקום, כמו גם להתעדכן תמיד בהזדמנויות מכירה, במשימות השוטפות, בפגישות מתוכננות ובפניות של לקוחות; ואת כל זה אתם יכולים לעשות דרך כל מחשב נייד או אייפד.

קצב עבודה מהיר וזורם

בעזרת תוכנת CRM, אתם יכולים באמת למכור יותר, משום שאתם יכולים ליצור סדר יום אוטומטי בו מצויינות בפירוש כל המטלות והמשימות לפי סדר חשיבותן. כך, אתם יכולים להשקיע יותר זמן במכירות. התוכנה תודיע לצוות המכירות, בזמן אמת, על מבצעים חדשים, לקוחות שיש לפנות אליהם, מוצרים מובילים והזדמנויות מכירה, ואף תעקוב אחר השינויים בתיקי הלקוחות. כך, כאשר נציג שירות או מכירה מדבר עם לקוח הוא יודע בדיוק כיצד לפנות אליו ומה להציע לו.

ניהול הדואר, לוח השנה והתיקים

מערכת ניהול קשרי לקוחות מתקשרת עם כל היישומים הממוחשבים השונים של העסק, כמו תיבת הדואר של מיקרוסופט (אאוטלוק), חשבונות אי-מייל כגון יאהו וג'ימייל, קבצים שנוצרו בגוגל-דוקס, לוח השנה של גוגל ועוד. במקום להיכנס עשר פעמים ביום לתיבות הדואר השונות או ללוח השנה כדי לבדוק אם קיבלתם דואר או אם יש לכם פגישה חשובה, תוכלו פשוט לקבל על כך התרעה במערכת ה- CRM, וכך להשקיע זמן רב יותר במכירות ובניהול השוטף של החברה.

אנליזות וניתוח של המכירות

מערכת קשרי לקוחות מאפשרת לכם למכור בצורה חכמה. המערכת מאפשרת לכם לנתח את קהל היעד ואת הלקוחות לפי פרמטרים שונים כגון גיל, מצב משפחתי, מקום מגורים, הכנסה ועוד בצורה מהירה ויעילה. כך, מחלקת השיווק תדע אילו קמפיינים ליצור, ואנשי המכירות ידעו במי להשקיע יותר זמן ואנרגיות.

מערכת CRM משפרת את התפקוד הכללי של העסק, מייעלת את קצב העבודה ואת זרימתה, ומאפשרת מכירות ממוקדות, יעילות ומוצלחות. כדי להבין איך מערכת CRM תעשה את כל הדברים הללו גם עבור החברה שלכם, צרו איתנו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

בואו נדבר

דילוג לתוכן