Crm
Zebra

מערכת לתיאום פגישות

מערכת לתיאום פגישות בקלות ובמהירות

כפי שהניסיון מראה בפועל, היתרונות של מערכת CRM מכסים לחלוטין את חסרונותיה, בתנאי שהתוכנה נבחרה נכון וננקטים צעדים עקביים להטמעתה. שימוש במערכת CRM מאפשר לכם לא רק להגדיל משמעותית את הרווחים, אלא גם להגדיל את נאמנות הלקוחות, במקביל להגביר את מהירות עיבוד ההזמנות. ישנם מספר סוגים של מערכות CRM המיועדות לסוגים שונים של עסקים, ולכל סוג יש יתרונות משלו. אבל אין ספק כי מערכת לתיאום פגישות יעילה והאמינה ביותר היא מערכת ZebraCRM שנוצרה ומתוחזקת על ידי חברת 'אייקום תוכנה בע"מ'.

משימות של מערכות CRM

CRM משמש לאינטראקציה בין עסקים וצרכנים. מדובר בתוכנת מחשב שלא תחליף מנהל או איש מכירות, אולם בזכותה הצמיחה במכירות גדלה משמעותית, כאשר המכירות מתבצעות מהר יותר ובאופן אפקטיבי יותר. כדי להעריך את כל היתרונות של מערכת לתיאום פגישות, אתם יכולים לשקול דוגמה ליישום שלה. למשל כאשר אתם קובעים שיחה חוזרת ללקוח, לאחר שהוא מבקש להתלבט על השירות שהצעתם לו. אם העובד ישכח לחזור ללקוח הוא יפסיד מכירה, אבל בעזרת מערכת לתיאום פגישות ניתן לציין תזכורת לחזרה לאותו לקוח וכך לזות בנאמנותו. הדוגמה מראה שבזכות המערכת, החברה צוברת לקוחות נאמנים, הגידול במכירות החוזרות עולה, אבל זה לא הכל, כי מדדים אחרים לביצועי החברה עולים אוטומטית.

יתרונות מערכת לתיאום פגישות

כל מי שמטמיע את מערכת לתיאום פגישות בעסק שלו, שם לב כמה ההתקדמות בעבודתו עולה. אפילו לתוכנה סטנדרטית יש יתרונות רבים שברורים למנהלים ולעובדים:

  • מספר רב של פונקציות. כל חלק בעסק יכול להיות נשלט על ידי המערכת – כוח אדם, כספים, תקשורת, פרויקטים וכו'.
  • אוטומציה של תהליכים. ניתן למכור סחורות ושירותים באופן אוטומטי, להמעיט השתתפות אנושית, מה שיכול להמעיט גם בטעויות ועיכובים בתהליך.
  • בסיס לקוחות מאוחד. המערכת אוספת את כל הנתונים העסקיים למכלול אחד, ורק לעובדים מסוימים יש גישה אליו. זה מונע אובדן מידע.

כפי שניתן לראות, עבודה עם מערכת ZebraCRM תקל משמעותית בביצוע תהליכים חשובים בעסק הקשורים להתנהלות ממול הלקוחות, ותאפשר לכם ליצור איתם קשר באופן הנכון, בזמן הנכון ועם המוצר הנכון!

בואו נדבר

דילוג לתוכן